lauantai 11. elokuuta 2012

aurinko paistaa, ei oo huolen häivää

heeeeeeei
eli aatttelin nyt täs sit kertoo täst viikonlopust 
+ torstaist vähä enemmä ja lisää kuvia, 
koska nyt on viimine viikonloppu
ennen ku koulu alkaa, koska sitku koulut alkaa mul ei välttämät
oo aikaa enäää nii paljoo .

torstai :
eli torstain aamul heräsin, söin & tein kaiken tarpeellisen.
sen jälkee mä lähin sit polkee marian luo,
maria halus meikata mut & nyppii mun kulmat,
no se nyppimine ei iha sujunu putkee ... kiitos maria (:
sen jälkee maria kävi kysyys lupaa tulla meil yöks
ja se kävi leilal, maria pakkas kamat ja lähettii meil .
oltii siin hetki aikaa koneel ja lähettii pihal, jossai vaihees
jarkkoki sit liittys meijä seuraa ja illemmal mentii
sit keskutaa katoo noit auralaisii, 
saaanaa & jeminaa ++ jotai muit (:
ihakiva päivä oli, yht juttuu lukuun ottamat mut ei
siit sen enempää .


 maria on söppänä c:



maria & meijä kolli tappeli jäätelöst !

<


perjantai :
niii eli eile olin sit turus, ekaks mun piti mennä sinne
even kans mut eve meniki aurafesteil,
no mut iha ekaks kävin ettii itteleni farkut ja löysin iha kivat .
sit menin kattoo roosa, annikaa & lauraa.
hetken pääst annaki tuli meijän kans siihe, juteltii siin hetki ja
noi halus lähtee käveleee sinne aurafesteil ja mä menin sit mukaa.
seisoin siel jonos niitten kans ja laura lähti himaa, 
mut sit eve tuli sielt ulos ku se oli ja saanu liput ja me
mentii sit even & parin sen kaverin kans (: !
nähtii siin sit aina välil kaikkien kans ku tytöt tuli ulos mun kans .
sit kävin ginas ja löysin ihanan harmaan neuleen, 
hengailin sit vaa jokirannas ja keskustas .
illemmal lähin jo kävelee linja-autoasemal kysymäs et milt
laiturilt mun bussi lähtee, sit lähin hakeee mäkilt ruokaa :D !!
euronjuustot, namamananan läskiiiiiii .




no tänää sit aattelin viel mennä pihal jonkun kans ja
tehä ruokaa ja jotai kivaa, mut pitäis nyt ottaaa oikeesti
rauhallisemmi ennenku koulut alkaa ja aattelin
et tänää vois mennä hiuka aikasemmi jo nukkuuu .
huome mä varmaa sit lepäilen koko päivän ja
valmistaudun kouluuu, täää kesä nyt loppus vähä liian
nopeest, mut on sinne kouluunki iha kiva mennä .

se o moro 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti