keskiviikko 14. marraskuuta 2012

kaveripostaus + kuulumiset

moiii (:
tää aamu alkanu hyväs tunnelmas, mut olo on iha kamala.
eli eilen lähin sit aikasemmin koulust koska mul oli tosi paha olo,
flunssa & kurkku on kipee. kuumetta ei ollu päiväl viel olleenkaa.
illal rosa tuli sit meil yöks, ettei mun ois tarvinnu olla yksin.
katottii sit teeveet, syötii ja oltii koneel. ei tehty mitää ihmeellist,
mut sit hyvä ilta parhaas seuras ! illal sit mittasin kuumeeen ku
tuli paha olo ja se oli jo noussu 37, se on mulle kuumet !
no päätin sit etten mee tänäänkää kouluun. 

eilen oli kauhee vitutus koulus, dfghklkhgfdsdghklöl.
jäätii sit viel pinnaamisest kii, saati siit kakee.
kake --> kasvatuskeskustelu, jos joku ei tienny.
no mul oli kauhee olo koulus ja kysyin kotsan opelt et
voinks mä käydä terkkaril et mul on iha karsee olo.
" kyl sä jaksat odottaa tunnin loppuun " venailin sit 40 min
ja pääsin vihdoin terkkaril.

aattelin et voisin nyt tehä kaveripostauksen suoraa tähä 
perään, koska mul on tylsää. täs tulee nyt tärkeimpii
ystävii mulle, ei missään järjestykses. ihan kaikkii en jaksa
nyt laittaaa (:


    tiia
         tää muija on mulle ku isosisko, ollaa tunnettu koht 4 vuot.
         yksikää kokemus sun kans ei oo ollu tylsä tai turha.
         sun kans syntyy nii hyvää juttuu, suhun voin luottaa,
            sulle voin kertoo mun murheit. meil on paljon hyvii muistoi
           ja niitä kiitos lisää ! oot tositosi ihana ja omalaatunen
          ihminen, rakastan sua just tollasen.sä oot se joka
           opetti mulle aina et miten ratsastetaan.
             oot mulle tärkee, et ikin pääse must eroo alabamamma 





eve
  tää tyttö on täyttä kultaa,
sun kans tehää kaikkee tyhmää mitä ikin
sit sattuuki mieleen juolahtamaan, sä oot se jonka
pääl mä aina joudun hyppimää et saan sut joskus
revittyy ylös aamul. oot luotettava ja ihana ihminen.
mä voin avautuu sulle ongelmist ku ongelmist.tarviin sua tääl,
 rakastan sua oot parhain ! 




rosa
ollaa tunnettu jo aika pitkään,
muistoi on paljon takan ja enemmän edes !
sulle voin kertoo kaikki mikä mieltä painaa,
mä luotan suhun tositosi paljon, sä osaat lohduttaa,
tukee ja auttaa asiois eteenpäin.
sun seuras mua ei kiinnosta milt näytän,
voin tulla teil vaiks hiukset pystys. oot ihana ihminen,
mä rakastan sua enkä haluu koskaa menettää sua 


jessika
tää tyttö tuntee mut tosi hyvin,
voidaan jutella henkevii vaiks kuin monta tuntii.
oot hyväl tavaval oma laatunen, enkä muuttais 
susta mitää. oot empaattinen ja söpö ihminen.
luotan suhun ihan täysin ! mä en kestäis
jos joutuisin eroon susta 



iiris
tää tyttö on sievä ja nätti.
oot hyvää seuraa ja luotettava, sun kans
ei aika käy pitkäks. ollaa tunnettu jo eskarist asti,
vaiks ei me sillo kyl kavereit oltukkaan. sä et haluu
jättää ketään yksin, sä tuet mua ja jaksat aina kuunnella.
sulle voin aina soittaa, oli mul sit asiaa tai ei 



selina
sä oot se joka saa mut aina 
jaksaamaan koulus eteenpäin, sun kans
ei kyl aika käy pitkäks. sun hymys piristää aina 
mun päivää. oot sulonen ja ihana. 




annika
sä saat mut aina hymyilee, sä piristät
mun päivää sun ihanil jutuil. sä 
pukeudut ihanasti ja oot aina oma ittes.
sut oon kans tuntenu jo eskarist asti.
sun kans aika menee nopeesti ja nauru
kaikuu kilometrien päähä ainaki kotsan tunneil
oot tosi tärkiää 


roosa
sä oot kaunis muija. sul on vahva ja ihana
persoona. sul on hyvät jutut. sä kuuntelet
mua aina jos on murheit ja jaksat tukee eteenpäin.
oot tärkeee 
saara
sä oot herkkä ja mukava tyyppi.
sun kans on hauskaa, oot
hyvääää seuraa, oot tosi kiva 

ei mulla muuuta ! toivottavast
tykkäsitte, se on moro.



















1 kommentti:

  1. hihii , kiitti ! itekki oot älyttömön tärkee ! <3 (--:

    VastaaPoista