keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin .

 
Huomenii kaikil.
Eli alotin nyt tän blogn kirjottamisen ihan alust, koska se vanha blogi hieman jäi.
Yritän nyt muistaa aina sillon tällön kirjotella tänne !
Takana on mainiosti nukuttu yö, ja muutenkin päivä on alkanu tosi hyvin.
 Huomen ois tiedossa sit ne jarkon synttärit c:
Sain eilen tietää et mulle on luvattu töitä,
kasvihuoneest kylläki mut pääasia et mä saan rahaa,
koska täs viimeaikoin oon ollu aika persaukine ..

Vihdoin aurinko on kurkistanu tänne meillekki päin, mut just vaa aattelin et
nyt on jo heinäkuu, puolet kesälomast on jo menny.
Koht kesälomaki loppuu :c eeeeeei !
Mut joo, onhan se ihan kivaa mennä kasil, mut miksei kesäloma
vois olla viel vähän pidempi ku just saatii toi aurinkoki tänne :3

Olin tos viime maanantain - tiistain riihikoskel even luon c:
Oltii sit kattomas keijuu molempin päivin, se meni niin ihanasti  ja kunnolisesti.
Suunniteltii even kans et vois pitää siel jokupäivä picniki (:
Nii ja nähtii me sit saaraa & nooraaki siel.
Meil oli iha vitun hauskaa.








Haluisin tänä kesän viel päästä särkkikseen tai lintsil, mul
on kauhee hinku päästä johonki laitteisii.
Eile me suunniteltii rosan kans et me mennää
shoppailee turun keskustaa
2 viikon pääst, sitku se saa palkan !


ei mulla muuta, se o moro .
♥:lla  raipee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti