lauantai 7. heinäkuuta 2012

i need you, alot more than you think

heeeey
tulin tänää just oripääst, oon siel töis.
mä en koskaa ois aatellu et kasvihuonees on nii rankkaa.
tänää aamul oliki jo 5 aikaa herätys, tehtii 2h töit et saatiin salaatit valmixin tehtaal.
mä join aamul varmaa 5 kuppii kahvii ja silti väsytti nii pirust.
mä menin sit kyl nukkuu töitte jälkee ja nukuin johonki 11 asti.
eile olin käymäs sit osmo ja näitte kans okras, 
emmä sil kauaa kerenny kiertelee mut kävin kattoo niit lehmii ! :D

torstain oli ne jarkon synttärit, oli iha kivaa .
joutusin kyl sit lähtee jo aika aikasi ku mul oli perjantai aamul töit.
ei siel ollu sit kyl loppuen lopuks paljoo ketää,
mitä meit oli 7 yhteens o;
me tehtiin jarkon kans iha vitu hyvää kakkuu !
mun piti lisää torstaist kuvii mut emmä ottanu niit pal paskaakaa,
enkä oo ees ladannu niit viel koneel.

oon ollu viime aikoin iha helveti väsyny, mä en saa unta 
ja nukun muutenki huonost.
kaikki asiat vaa pyörii mun pääs, en tiiä miten ois ja miten tekis
mul on muutenki hirvee ikävä ihmisii, kaikki on jossai :c

koht pitäis lähtee viel iskän kans marttilaa, markku
sedän luo. ei kyl yhtää huvittais lähtee yhtää mihinkää,
mut kai se on sit pakko ku kerra jo lupauduin.


se o moro
♥:lla riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti