sunnuntai 2. syyskuuta 2012

sorry for party rocking

moooooooooooooooooro (:
eli iha eka, sori en oo kirjotellu pitkään aikaan.
mut päivät vaa menee aina nii nopesti, illal ku mietin et voisin
kirjottaa vähä blogii mut en koskaa jaksa.
koulu vie mun kaikki voimat, ja oon koko aja kauheen
väsyny. vaiks yrittäisin mennä nukkumaa aikasemmi,
syödä terveellisemmi, enkä ees oo koneel hirveen
paljoo tai tujota teeveet ja oon paljo pihal, ni ei siltikää
auta mitää. okei, monesti asiat jotka huolestuttaa mua,
vie mun viimesetki yöunet. täsä ny ton viime aikoin
ollu taas vähä kaikkee, mitä välttist en ois
halunnu koskaa kokee, mut tehtyy ei saa tekemättömäks.
 
oon aatellu et pitäis oikeesti ruveta panostamaa kouluu,
aina mä mietin tota mut sit se vaa jää.
mun oikeeest pakko rupee parantaa tota koulun käyntii.
lukee & tehä läksyt huolellisesti himas, ei koulus !
huomisest lähtie yritän ainaki panostaa enemmä kouluu
ja sillai, mut täsä on nyt pari kuvaa mitä tuli tänää
otettuu, ei mul muut .
 
 
 



 
 
se o moro !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti