maanantai 17. syyskuuta 2012

vähä kuuuulumisii

heeeeei (:
ei oo taas tullu kirjoteltuu pitkään aikaa kauheest mitää,
mut koulu, frendit ja harrastukset vie paljon aikaa.
sit aina ku tuun illal kotii, ni en enää jaksa kirjottaa ku oon nii väsyny.
oon nyt alottanu hiphopin turus --> studio funky, entiiä
sanooks nimi kellekkään mitää, mut ehdottomasti paras paikka.
oon käyny siel nyt kaks kertaa, kerran hiphop tunnil ja
sit kerran kävin kokeilee show tanssii, mut se ei ollu iha mun juttu.
 
tänää meil on vapaapäivä koska on talsvärkki päivä ja
mä tein sen jo lauantain. mä olin tallil töis, siivoilin vaa
karsinoi ja pistin heppoi valmiiks, en oikeesta sit mitää ihmeellist
tehnykkää. viikonloppu oli ihajees. perjantain olin jarkon & antin
kans ja sit maria ja julia tuli moikkaa meit. lauantain mä olin sit mintun,
marian ja jampun kans, nii ja oli siin sit muitaki kyröjunttei.
ei mul sit oikeestaa mitää muuta
 
se o moroo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti