maanantai 1. lokakuuta 2012

kuuuulumisii .

heeeeeeeeeei (:
joo en oo kirjotellu pitkää aikaa taaskaan,
mut aattelin nyt hiuka kertoo kuulumisiii !

perjantai :
eli perjantain mä oli käymä myllys, mun piti ostaa
ittelleni joku uus lämmin takki. mun tuuril en
tietenkää löytäny ittelleni mitää mieluisaa.
Sen sijaa mä ostin cubuksest semmosen vaaleen
tuubi huivin & ginast semmose harmaan villapaidan !
mitää muuta mä en sit ostanukkaa, tai no kävin mä
syömäs, yllätys. Illal ku mä tulin himaa olin iha
himo väsyny, enkä oikee jaksanu sit mittää muut tehä.
 
lauantai :
mä heräsin joskus 11 aikoihi. jamppu pyys
mua pillarii sen kaveriks, ni mutsi sit heitti mut
sinne joskus päiväl 12 jälkee. ajeltii sit vaa jampun
kans pitki kyröö ja etittii ihmisii, mut ei tietenkää
ollu ketää missään. kyrös ei oikeesti tyyli mitää,
tälläne pieni ja tylsä tuppukylä. no koko päivä
meniki melkein siin et oltii jampun kans vähä joka
kolkas pitki kyröö, mut sit mä lähin viel antin,
jarkon & hildan kans pihal. ei tehty oikee mitää
erikoist. mä menin sit illal himaa ja me vaa katottii
jotai leffaa mutsin kans.

sunnuntai :
mä heräsin vaiks kuin aikasi ja reippaan tyttön lähin
koiran kans aamulenkil. emmä sit puolta tuntii kauempaa
jaksanukkaa sen kans kävellä ja lähin takasi himaa.
mä tein ittelleni kunnon aamupalan ja sit mä lähin pihal
kuvailee syksyisii maisemii, matkal mä poikkesin moikkaa
maarittii. me juteltii siin hetki kaikkee ja sit mä lähin antil.
kahe aikaa mun piti sit olla jo tosa kyrön tiehaaras, ku
mä matkasin bussil turkuu harkkkoihi.
 
maanantai :
eli tänää mä menin iiriksel suoraa koulust, iiris anto
mul kaikkii kivoi vaattei + laukun & kukkaron !
sit me otettii hienoi kuvii ja riehuttii iiriksen huonees.
se huone oli kyl ku pommin jäljiltä ku mä siel pois lähin.
myöhemmi illal me mentii kattoo saaran kans sitä
puhdistust, se oli iha kamala. teki pahaa kattoo ja se oli
tosi ahdistava leffa. mut tulipaha nyt seki katottuu !
leffa jälkee mä suuntasin sit kumilaa ( iskäl ) ja meninki
siit suoraa jessikal, puhuttii jessikan kans kaikkii ns
henkevii juttui ja tällee. ollu aika kiireine päivä, mä oon
vaa kierelly paikast toisee ja viel pitäis läksytki tehä ..
mut ei mul muuuut
 
se o moro

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti