keskiviikko 10. lokakuuta 2012

anna unen tulla, anna unen viedä mukanas

mä entiiä mistä edes alottais, varmaa pitäis alottaa siel paremmast pääst ..
no kumminki, eile illal meille tuli kotiin koiranpentu nana
se on semmone pikkune, pyöree, ja sekarotune piski. mut se on iha yli ihana !
me haettiin se eilen iskän kans jostai iha pirun kaukaat, mut kyl kannatti.
käytii matkal ostaa sil ruokakeppo, valjaat, fleksi, ruokaa ja jotai luit.
se on viel nii pieni ja viaton. semmone iha yli söpö pikku pallero.
 
mul on nyt vaihteeks paha olla. ei ehkä näytä silt, koska mul on koko aja
hymy korviin asti ja mä nauran. mä oon iha vitun väsyny oikeest. mul pyörii
pääs vaa ne samat sanat mitkä sain vähä aikaa sit kuulla .. " mä oon pettyny suhu "
" muuttuisit vähä ja saavuttaisit ees jotai " " sul ei oo tänne enää asiaa " ..
no mä oon just tälläne ku mä oon. onks se jotenki väärin ?
välil must tuntuu etten tiiä miten päin oisin en mä kelpaan, ei mua kiinnosta
milt mä näytän tai mitää, mä vaan haluun et mut hyväksytää sellasen ku mä oon.
mul on oikeesti ehkä maailman ihanimmat frendit, ne saa hymyn mun
kasvoil vaiks väkisin ! mä en tiiä mitä mä tekisin ilma niit.
mä oon koko aja vaan nii väsyny, henkisesti ja fyysisesti. vaiks mä nukkuisin
345678909876 tuntii ni must tuntuu etten oo siltikää saanu tarpeeks unta.
mä yritän parhaani mukaa panostaa kouluun, mut aina välil
se sattuu vaa unohtuu tai sit mä en vaa jaksa. aina mä saa kuulla sitä samaa
moittimist, jos en koton ni sit mun tuuril koulus. mä en haluu olla mikää
saatana angsti teini, mua vaa ärsyttää. mä tiedän et on paljopaljopaljon
ihmisii kenel paljonpaljonpaljon pahemmat ongelmat ku mul, mut
mua vaa ottaa päähä nii helvetist. ja sit viel se, ku tää paskan
puhumine on oikee tätä 2000 luvun muotii, keksitää iha perättömii
asioi ja juorui. mä en oo itekkää täydelline, emmä sitä väitä. enkä väitä
ettenkö koskaa ois puhunu paskaa, kyl se multaki iha hyvi onnistuu. mut hei
iha oikeest .. jotkut menee vaa liia pitkäl ..

1 kommentti: